Kaffe & Sjitprat
Det arrangeres kaffe og sjitprat onsdag 9 juli kl. 18.30 på Nytbar i sentrum. (Gamle En Kopp) Ta med kamera og godt humør.
Det arrangeres kaffe og sjitprat onsdag 9 juli kl. 18.30 på Nytbar i sentrum. (Gamle En Kopp) Ta med kamera og godt humør.
Vi starter i 19 tiden på fredagen. Oppmøte utenfor klubblokalet. Kom kom folkens
Torsdag 21 juli blir det kaffe og foto. Oppmøte på En Kopp kl. 19.00